Samfoo Pakaian Tradisional Cina Lelaki

The Best Samfoo Pakaian Tradisional Cina Lelaki 2022. Pakaian tradisional kaum cina lelaki samfoo membawa maksud 'baju dan seluar' dalam dialek kantonis. •sesuai dipakai oleh lelaki dan wanita cina.

Pakaian Tradisional Cina Samfoo
Pakaian Tradisional Cina Samfoo from project-malaysia.web.app

Pakaian tradisional cina samfu ini adalah sejenis baju dan seluar yang boleh dipakai oleh wanita dan lelaki dalam kehidupan seharian. Chinese pakaian tradisional kaum cina cheongsam samfoo cheongsam. Samfoo dipakai oleh lelaki berketurunan cina.

Sari Terdiri Daripada Lembaran Kain Yang.


•kebanyakan jubah labuh masih dihasilkan di china. Ia adalah sejenis baju dan seluar yang boleh dipakai oleh wanita dan lelaki dalam kehidupan seharian. Tshirt dragon cina / kaos.

Koleksi Pakaian Tradisional Cina Popular.


Ia merupakan pakaian harian wanita keturunan cina selain dari 'cheong sam'. Nama cheongsam bererti pakaian panjang, diterjemahkan ke dalam bahasa. Pakaian tradisional kaum cina lelaki samfoo membawa maksud baju dan seluar dalam dialek kantonis.

Kaum Cina Juga Mempunyai Pakaian Tradisional Mereka Yang Dipanggil Cheongsam Perempuan Sam Fu Lelaki.


Lelaki memilih samfoo putih polos satin dan bertopi. Samfoo dipakai oleh lelaki berketurunan cina. Pakaian tradisional cina ini berupa baju.

Kebiasaannya Masyarakat Akan Mengaitkan Baju Cheongsam Dengan Wanita Dan Samfu Sebagai Pakaian Lelaki.


Ia merupakan pakaian harian wanita keturunan. Samfoo dipakai oleh lelaki berketurunan cina. •sesuai dipakai oleh lelaki dan wanita cina.

Contoh Lain Pakaian Tradisi Kaum Cina Jubah Labuh •Jubah Labuh Dipakai.


Samfoo membawa maksud 'baju dan seluar' dalam dialek kantonis. Pakaian tradisional kaum cina lelaki samfoo membawa maksud 'baju dan seluar' dalam dialek kantonis. Pakaian tradisional cina samfu ini adalah sejenis baju dan seluar yang boleh dipakai oleh wanita dan lelaki dalam kehidupan seharian.

Belum ada Komentar untuk "Samfoo Pakaian Tradisional Cina Lelaki"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel